sobota, 4 stycznia 2014

2. "Wygnanie", medaliony

Kampuni* matka zamordowanego króla stawiała stanowcze kroki ku wracających z polowania lwic. Przewodziła nimi królowa, która pełniła wszystkie obowiązki samotnego władcy. Trzymała w pysku zakrawioną antylopę gnu. Po chwili wypuściła ją , a wszytskie samice rzuciły się na zdobycz. Ariana wyszła na przeciwko starej lwicy. Posłała jej ciepły, zapraszjący do posiłku uśmiech. Pysk Kampuni  ani drgnął na gest. Jej porcelanowa cera naprężyła się.
- Ariana, musimy się stąd wyprowadzić. Nie możemy zostać na Lwiej Ziemi, ani chwili dłużej, postępując tak skazujemy się na przewidywalną śmierć!
- Śmierć!? Tu jest nasz dom, nic nam nie grozi od wieków. Bydła i wody jest pod dostatkiem, to ziemia przodków...
- Nie córko. Jeśli szybko nie opuścimy Lwiej Ziemi, będziemy zmuszone walczyć. Zoren powiadomiła mnie o świcie... na granicę wkroczyły dwa nieznajomy lwy. Lwy, które prawdopodobnie zabiły Shiiru. Co więcej nie są sami. Przewodzą licznemu stadu, składającemu się z większości samców. Idą w kierunku Lwiej Skały i na pewno nie mają dobrych zamiarów. Mój syn nei bez powodu został nei żyje. Nie poradzimy sobie musimy uciekać.
***
Matka Shiiru wskoczyła na jedną ze skalnych półek. Bawiły się tam Vivian i Nyota. Babka podeszła do lwiątek w pośpiechu. 
- Mam coś dla was... 
Lwiczki nastaiły uszu.
- To taka pamiątka rodzinna.


Przed lwiczkami leżały dwa medaliony. Jeden był zielony. W środku wyryte były znaki układające się w krąg symboli przypominających na pierwszy rzut oka łez. Drugi zaś był w kształcie trójkąta, w kolorze złota. Podzielony był na cztery trójkąta, z czego jeden był odwrócony i wydałoby się, że miał pzreźroczystą barwę. Powieszone były na grubych czarnych skórach. Księżniczki nie mogły oderwać od nich oczu, marszcząc przy tym brwi. Kampuni spowazniała, wzięła w łapę oba wisiory i włożyła je wnuczkom na kark. 
- Pilnujcie ich! I pamiętajcie to nie są zwykłe wisiorki.
Vivianne zaczęła zbiegać ze skalnego rumowiska patrząc na kołyszący się medalion. Była królowa zatrzymała łapą Nyotę i szepnęła jej do ucha:
- Ta co nosi zbroję...

*Kampuni - stanowcza/ta zdecydowana

------------------------

  • Ostatnio dostałam ataków weny, ciągle mam jakieś pomysły i wiele inspiracji :)
  • Mam nadzieję, że rozdział mimo tego, że krótki spodobał się.
  • Chcę Wam życzyć Wszytskiego Najlepszego na nowy rok <3
  • Postaram się w tygodniu zamieścić różne zakładaki.
  • Następny rozdział 11 stycznia. Pozdrawiam i dziękuję za tyle komentarzy pod ostatnim postem <3 <3<3


29 komentarzy:

  1. Jejku jestem pierwsza choć już nie pierwszy raz. Zresztą to nie ważne. Nocia jak zawsze świetna. Jestem mega ciekawa po co lwiczką te medaliony.
    Pozdrawiam Serdecznie

    Karolina Love♥

    OdpowiedzUsuń
  2. nie moge sie doczekac 11 styczenie *.* ciekawie piszesz

    lifestyle-natuska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rozdział, o co chodzi z tą zbroją?Pisz szybko następny.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ah jeszcze jedno, zamówienie zostało przyjęte, postać pojawi się w krótce i zapraszam do obserwowania przygód swojego bohatera.Jeśli pragniesz zmienić historię lub podawać pewne pomysły to proszę pisać w zamówieniach.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku *,* jakie fajne notki ♥ bardzo fajnie piszesz i nie mogę doczekać się kolejnej notki ^^

    obserwuję .







    i zapraszam do mnie




    http://muffi-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Suuuper. Bardzo to to ciekawe :D Nie mogę doczekać się dalszego ciągu. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Oryginalnie z tymi medalionami :)
    Rozwaliło mnie to ,,babka'' xD
    Fajny post,pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie ♥

    http://ksiaze-mosso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem szczerze, że kiedy weszłam na tego bloga nie myślałam, że może być ciekawy, ale myliłam się bardzo mi się podoba :D
    http://princessoffashion1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny wygląd. Ciekawie piszesz :)
    Obserwujemy?
    http://opinie-telefonow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda że krótki no ale świętny. :)
    Z niecierpliwością czekam na nn, ciekawe po co im te medalionyy :)
    Te siostrzyczki słodkie są<3
    Żczyczę weny. :3
    xoxo ;*
    //Mika;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Już nie długo 11,czekam;*
    Obs i liczę na rewanżyk ;)
    http://kochamtenblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy pomysł z medalionami. Martwię się tymi lwami, na pewno mają złe zamiary...

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, bardzo ciekawie się zaczyna! :D Interesuje mnie bardzo to wrogie stado...
    bbatmanija/ipasje


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ogóle bardzo podoba mi się ten blog. Jest tu tak ciekawie, magicznie... *_* Dodaję się do obserwatorów i wolnych chwilach będę oczywiście zaglądać :D

      Usuń
  14. Blog http://ksiezniczkasarah.blogspot.com/ został odwieszony, po długim czasie! Zapraszam na rozdział 19! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny rozdział. Strasznie lubię twoje opowiadania. Dzięki za miły komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje, zostajesz nominowana do Liebster Award.WIęcej informacji na moim blogu.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Sorry za spam ale ZOSTALAS NOMINOWANA DO LIEBSETER AWARD SZCZEGOLY NA MOIM BLOGU !!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award! Szczegóły na:
    http://bknzjp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Po długiej przerwie na blogu www.czas-kiary.blogspot.com pojawił się nowy rozdział opowieści zapraszam serdecznie i liczę na komentarzyk :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny blog :) Będe tu zaglądać i obserwować tego bloga ;) Zapraszam http://luna-i-dejzi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Super! Teraz nie mogę sobie wyobrazić co będzie dalej, bo to wszystko jest takie niespodziewane... po prostu WOW! lwica-vira.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ciekawe, bardzo fajny blog. Czekam niecierpliwie na następny wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz świetnego bloga :)
    Mogę zaprosić Cię do siebie? Nie mam czasu na to by rozkręcić bloga w inny sposób, bo to właśnie czas jest moim największym problemem... Już dawno marzyłam o tym, by mieć ciekawego i popularnego bloga, jednak paradoksalnie musiałam zacząć umierać by naprawdę zacząć żyć. Każdy obserwator to uśmiech na mojej twarzy. Zapraszam i z góry dziękuję:
    zanimtomniezabije.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Na historia-innego-pokolenia.blogspot.com - pojawił się nowy rozdział.
    Miło by było jakbyś skomentowała :D
    Ps. Napiszesz coś jeszcze?

    OdpowiedzUsuń
  25. Może wpadniesz tutaj?
    http://lwie-stado-opowiesci.blogspot.com/
    Było by mi miło a także współautorkom.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    Ps. Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  26. historia-innego-pokolenia.blogspot.com - nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny rozdział :) słyszałam że wracasz na bloga :) bardzo się cieszę ^^ jeśli chcesz, wpadnij do mnie na bloga tu I seria: http://krollew-dalsze-zycie.blog.pl/ a jeśli chcesz dalej poznawać historię to II serię znajdziesz tu krollew-dalsze-zycie-sezon-ll.blogspot.com :)
    Pozdrawiam Lwica Lila (Lila640) mam nadzieję że wpadniesz i zostawisz po sobie ślad :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie bloga, będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :)